Yakında çıkacak olan kanlı dövüş oyunu Invincible Vs'in açık beta süreci, oyuncuların rage quit yani sinirle oyundan çıkma sorunuyla gündeme geldi. Geliştirici Quarter Up, bu durumun nedenlerini ve çözüm yollarını detaylı bir blog yazısıyla açıkladı. Sorunların çoğunun kendi sorumluluklarında olduğunu kabul ediyorlar.

Rage Quit Nedenleri Neler

Geliştiricilere göre, ilk sorun rütbe puanı tıkanıklığıydı. Galibiyet veya mağlubiyet sonrası puanlar anında güncellenmiyordu. Bu da oyuncuların oyundan çıkmanın puan kaybına yol açmadığını düşünmesine neden oluyordu.

Bir diğer tıkanıklık ise rütbe verilerindeydi. Oyuncular benzer beceri seviyesindeki rakiplerle eşleşemiyordu. Bu durum, daha zayıf oyuncuların sinirlenip maçı terk etmesine yol açtı.

Ayrıca, oyundan bağlantı kesmeye yönelik herhangi bir ceza sistemi bulunmuyordu. Beta sürümünde rahat modların eksikliği de oyuncuların stresini artırdı.

Geliştiricilerden Kesin Çözümler

Invincible Vs'in tam sürümü için rütbe puanı ve oyuncu eşleştirme tıkanıklıkları giderildi. Artık oyundan bağlantı kesmek, rütbe puanı kaybına ve mağlubiyet olarak kayda neden oluyor.

Gelecek ilk büyük yama ile daha ileri bir önlem geliyor. Sürekli oyundan çıkan oyunculara eşleştirme bekleme cezaları uygulanacak. Bu sayede sinirle oyunu terk edenlerin önüne geçiliyor.

Her Oyuncuya Uygun Modlar Yolda

Geliştiriciler, beta sürecinde yaşanan rage quit durumunu anladıklarını belirtiyor. Sıralamalı modun test edilmesi gerektiğini, ancak bu durumun yeni başlayanlar için zorlayıcı olduğunu kabul ediyorlar.

Oyunun 30 Nisan 2026'daki tam sürümünde tüm tek oyunculu ve çok oyunculu modlar hazır olacak. Hikaye, Arcade, yerel dövüş, Rahat mod, Lobiler ve İlerleme sistemi gibi seçenekler bulunuyor.

30 Nisan 2026'da Rekabet Ortamı Değişiyor

Bu modlar, oyuncuların kendi hızlarında gelişmesine ve daha sonra sıralamalı maçlarda rekabet etmesine yardımcı oluyor. Oyundan sinirle ayrılmanın doğrudan puan kaybına ve ceza sistemine bağlanması, rekabetçi ortamı daha adil hale getiriyor.